måndag 14 december 2009

Kök- före och...mitt emellan

Tänkte visa lite bilder från mitt kök. Hur det såg ut från början, och hur det ser ut nu. På onsdag kommer snickarna och fixar det, så snart kommer ännu ett före-efter inlägg från köket;)



Före. Bilder från mäklarens säljinfo. Man lade inte lika mycket krut på proffsiga fotografier då jag köpte..



Före



Efter. Knoppar är bytta, fondvägg är uppsatt, glashylla i fönster har kommit upp..



Efter. Ny hylla, ommålat..



Mitt emellan får man säga. På onsdag ska nya överskåp upp, och tomrummet över skåpen skall fyllas med ännu en rad överskåp.Spisen skall bytas mot ugn och häll och ett riktigt fläktskåp skall på plats. Kommer bli toppen!!



Fina saker kan gott få stå framme..

2 kommentarer:

S o F sa...

Alltid lika roligt med före/efter-bilder.

Blir säkert pricken över i:et med de nya skåpen som är på väg.

Ha det gott!

Ordning o Inreda sa...

Tack för ditt inlägg SoF! Halvvägs in i renoveringen börjar man se förbättringen. Äntligen får alla mina fina saker plats! Kika gärna in igen, snart kommer efter-bilder!