söndag 14 februari 2010

Arbetsplats och inspiration sökes..

Har tappat blogglusten..den bara försvann.. Kanske skulle det hjälpa om jag hade en inspirerante arbetsplats att sitta vid? Och inte vid soffbordet, framför något dåligt tv-program. Eller så kan jag bara skylla på det..

Living Etc kikade jag runt bland arbetsplatser och hittade nedanstående. Vilken är din favorit? Jag vill ha den färgglada med jordgloben. Eller den med jätteglaspartiet framför. Men då skulle jag nog bara sitta och kika ut..









3 kommentarer:

Veronique sa...

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid:)

milla sa...

Ibland försvinner blogglusten för mig med, ibland kan det bli kravfyllt, tröttsamt & alldeles, alldeles skitkul...när den lusten återvänder. Sitter med utsikt över åkrarna utanför fönstret...Fast när jag saknar inspiration så brukar jag surfa runt lite, se till att något berör o vips så hittar jag på nå´t nytt att skriva. Oj nu blev det visst ett helt inlägg. Ha en bra dag! Kram Milla

Ordning o Inreda sa...

Tack snälla, snälla ni för era inlägg plus härliga bloggar! Det muntrade verkligen upp, och jag tror minsann blogglusten kom tillbaka!! Kramar till er