onsdag 4 november 2009

Fars dag..

Fars dag då ja.. Bara jag som har en pappa som aldrig vill ha något och som är skitsvår att komma på presenter till?
Surfade runt efter lämpliga presenter igår, tänkte dela med mig ifall fler har pappor som jag.

Dessutom går ju idéerna att återanvända, innan man vet ordet av är det ju jul med..

Dela gärna med er om ni har andra tips, det uppskattas!

Och pappa, om du läser detta har jag redan fixat annan present till dig.;)



Spegelset för duschen med lödderhållare från Form och design. Det bästa av allt ; imfri spegel! Slipper man ha de där små hårstråna överallt runt handfatet..



Kylband för ex. ölen. Passar perfekt om man vill ha med sig en kall öl i bastun! Från Smarta saker.



Musikkonverterare från Smarta saker. Så kan gamle far flytta över all musik från Lp och kassett till datorn.



Ett roligt spel är aldrig fel! "Hur fan visste du det?"-spelet från Favoritsaker kan jag tänka mig att låna ibland..



Ett "gör det själv"-kit från Favoritsaker. Fixa egen snaps är kul, brukar själv göra det till jul ( inte meningen att rimma här, men det passade ju bra..)



En extra fin bröstrost från Åhléns kanske kan passa bra?

Inga kommentarer: