tisdag 27 oktober 2009

Söt sparvkrok och klippångest..




Hej vänner!

Idag är det stora problem som upptar min tid.. Om ca en timme ska jag infinna mig hos frisören och få mitt barr kortat. Alltid denna ångest! Efter förra frisörkatastrofen har denna ångest dessutom växt till ett berg..
Inför dessa besök tänker jag väldigt mycket på vad jag ska ha på mig. Inte så mycket för min egen skull, utan för att frisören skall få rätt bild av mig. För det får de ju aldrig!!
Varje gång kommer jag ut därifrån, stylad som antingen en liten flicka eller en tant(modell jättegammal)
Så nu har jag bytt kläder 17 gånger för att se lagom ball ut. Inte för ball, inte för mesig. Som jag tror att jag är helt enkelt!

jaja, strunt i det!

Den här söta kroken skulle jag kunna tänka mig att hänga upp i min hall med alldeles för mycket väggyta. Krokarna finns med olika färger på sparvarna på Bluebox så snyggast vore att sätta dem lite huller om buller, i olika färger.

Vi får väl se..

Wish me luck at the hairdresser...

Inga kommentarer: