fredag 16 oktober 2009

tillbaka från de döda..





Hej vänner!

Både jag och min kära blogg har återuppstått från de döda!!! detta skall firas med dubbla inlägg, kanske trippla!

Äntligen känner jag att gamla goa(?) Anna är tillbaka. Det krävdes ett år av konstant stress för att jag skulle fatta att något måste göras. Så nu är jag sjukskriven sedan en månad tillbaka och kommer vara hemma minst en månad till.

Först nu börjar kroppen återhämta sig och alla kreativitet som fanns i huvudet för längesen dyker upp igen. Härligt!!

så, varför inte dela med sig av detta till världen..?

Den här vecka har all energi och kreativitet lagts på vårt kök, vårt eftersom jag blivit med sambo sen sist.

Installerade lite spotlights häromdagen i väntan på att jag och kära J (dock inte lika kär när det skall diskuteras inredning, skaffa ett eget intresse!!)
skall enas om en ny kökslösning. För något måste göras.

Vita luckor är spikat, överskåp hela vägen upp till tak är nästan spikat.

Men jag kikar på lite olika varianter, se bilder. Vad tycks??

1 kommentar:

Åsa sa...

Vad roligt att du är tillbaka på din blogg igen!! Ser fram emot alla nya inlägg. Ses i veckan!