torsdag 22 oktober 2009

Stugdrömmar..




På lördag ska vi till Hamburgsund och kika på 2 små hus som iallafall jag drömmer om att renovera till sommarstuga. Kära J är måttligt road eftersom han är mer av en realist än vad jag är..

Eftersom stugstackarna inte har varken vatten eller avlopp sitter jag just nu och läser på om olika avloppslösningar, en livad torsdag helt enkelt!

Jag vågar absolut inte lägga ut någon bild på rucklet, för då tycker ni att jag är galen. Lägger istället ut en bild på hur jag tänkt mig husen ska se ut när de blir klara;)

Den fina röda stugan jag här

De andra bilderna har jag hittat på www.skonahem.se

4 kommentarer:

Andrea sa...

Lycka till! Själv har jag äntligen köpt mig en lgh, så nu planerar jag för fullt:) Ditt badrum såg så himla fint ut, lägg ut fler bilder! Hör av dig om du behöver tips och råd om avloppslösningar, har kontakter i den branschen. Kram Andrea

Ordning o Inreda sa...

Tack Andrea!

Spännande med ny lägenhet! Grattis! Vart och vad ska fixas?
Det kommer fler bilder från badrummet tänkte jag, har bara lite fotograferingsproblem..
Kanon med en avloppskontakt, tack snälla!
Kram

alexandra sa...

vad kul att du kommit igång igen. Fina bilder oxå. Vad spännande med sommarstuga, fler midsommarfester ;)
Annars e ju Bua ett perfekt ställe för sommarstuga, det skulle jag i varje fall vilja ha. ingen sommar går upp mot Bua.

kram

Ordning o Inreda sa...

Håller verkligen med Alex! Bua är helt klart världens bästa ställe!en stuga där får fixas någon dag. Men det finns två hus på fastigehten vi ska kika på, så det finns gott om plats för festsugna!