fredag 23 oktober 2009

Zara home + Ellos



Jag är säkert sist i världen med att upptäcka att Zara Homes grejer går att beställa via Ellos. Det ringer någon liten klocka att jag hört det för längesen, men det kan ha vart inne i stresskoman..

Roligt iallafall, finns en hel del fina saker, som tex. de här sängkläderna som skulle passa perfekt i en lantlig liten sommarstuga. Tänker på mormor när jag ser dem. Kan hon ha haft sådana sängkläder när man var liten..?

Nä, hennes morgonrock var det ju! Lilla mormor, en inspirationskälla på så många sätt!

Egentligen hade jag tänkt skriva om nya vårkollektionen från Hm home, för jag blev förtjust i ett helt gäng saker ur nya katalogen. Men utan bilder blir det inget bra inlägg..

Min vana trogen vill jag även detta år ha samma frisyr som modellen på framsidan av klädkatalogen..

Inga kommentarer: